Педагогічний колектив ХЛ №109 у 2023/2024 навчальному році продовжує роботу над методичною темою ліцею "Мотивація як складова освітньої діяльності для досягнення успіху в умовах змішаного навчання".
Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування мотиваційного компоненту успішного навчання та соціалізації учнів ліцею в умовах змішаного навчання.
Завдання:
- визначення дієвих факторів формування сучасної навчальної мотивації в учнів різного віку в умовах змішаного навчання;
- формування мотиваційного компоненту соціалізації на успішність навчальної діяльності учнів ліцею в умовах компетентнісної освіти;
- організація взаємодії педагога та учня на засадах педагогіки партнерства як умови успішної соціалізації особистості;
- опанування та застосування педагогами в освітній процес методів та прийомів мотиваційного компоненту соціалізації особистості учнів;
- забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів з метою підтримки позитивного ставлення до навчання, пізнавального інтересу, потреби в здобутті знань, умінь і навичок.
Шляхи реалізації:
- здійснення теоретичного аналізу проблеми мотивації та соціалізації учнів та вихованців;
- розкриття місця мотивації та соціалізації в умовах впровадження Нової української школи;
- визначення та врахування в освітньому процесі пріоритетних зацікавленостей та інтересів учнів;
- впровадження сучасних технологій, методів та прийомів навчання і виховання, що впливають на мотиваційну сферу школярів;
- створення умов до підвищення професійної компетентності та реалізації творчого потенціалу педагогів;
- поширення за межами ліцею кращого досвіду з даної теми, створеного у колективі.
Очікувані результати
- підвищення якості освіти шляхом підвищення рівня позитивної мотивації до навчання як складової успішної соціалізації учнів;
- підвищення професійної мобільності педагогів, розвитку та саморозвитку учнів;
- підвищення позитивного соціально-психологічного мікроклімату в закладі освіти.